*Relaxatie- en ademhalingstherapie

Onze ademhaling en ons lichaam spiegelen wat er binnen in on omgaat. De klachten die we krijgen vragen onze aandacht, ze willen ons iets vertellen.

Er is nood aan een nieuwe balans.

Door ontspannings- en ademhalingsoefeningen kan je meer bewust worden en beter leren omgaan met de spanningsklachten die je ervaart.

Ontspanningstherapie maakt je bewust van lichamelijke en geestelijke spanning. Je krijgt tools om te gebruiken in je dagelijks leven.

Ademhalingstherapie helpt de natuurlijke en ontspannen adembeweging te herstellen. Ik werk vanuit de beweging van het lichaam als uitnodiging voor de ademhaling.

Deze twee therapieën tezamen geven je de middelen om met jouw eigen spanningen om te gaan.

Verder werk ik met visualisatie, principes uit de mindfulness, haptonomische aanraking, oefeningen uit de yoga en methode Dixhoorn.

Je kan relaxatie- en ademhalingstherapie volgen bij spannings- en stressproblemen op fysiek, mentaal of emotioneel gebied.

Zoals bij hyperventilatie, chronische spanningen, spanningshoofdpijn, Burn-out, depressie, Trapeziussyndroom, chronische pijn, bij hart- en longklachten, na operaties van het hart, angst- en paniekaanvallen, stress, een verkeerd ademhalingspatroon, een moeilijk ziekteproces, fertiliteitsproblemen, dyspareunie, vaginisme, enz.

30 minuten: 40 €

45 minuten: 60 €

• Op voorschrift van een arts is er een terugbetaling door het ziekenfonds

Er is de mogelijkheid om via de bankapp of cash te betalen.

0486-964363      liefportael@gmail.com